Va fan..

Jag hatar att bli väckt när jag har sovmorgon..
Som tur e verkar Elliott kunnat somna om så jag ska in och lägga mig igen..

Jag gjorde ju som jag brukar igår..
Dvs satt uppe och kolla på tv lite efter att jag sagt god natt..
Så jag kom väl i säng runt 1.30 nångång..
Och då vakna även Elliott och gick över till min säng så jag hade ju kunnat slippa den beslutsångesten.. ;P Men men.. :P

Nu ska jag lägga mig igen..
Har faktiskt lite ont i huvudet idag.. :/
Hoppas det går bort nu när jag får lite mer sömn.. :)
Ska bli spännande att se hur mkt mer sömn det blir.. ;)
Jag hoppas till runt 10.. :P Men vad jag hoppas på brukar det sällan bli.. ;P

Kommentarer
Postat av: Johanna

hoppas du kunde somna om


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback