"Turen" fortsätter..

Jag glömde ju berätta att jag igår hittat en knöl på Olivers ena fot.. En knöl med ett sår på.. Sist jag hittade en sån knöl på Oliver så lyckades jag "klämma" ut en fästing genom såret :O Jätte konstigt.. Måste ju kolla upp såret iaf..

Sen när jag försökte somna så börja Rascal krafsa som en galning.. Tydligen hade jag lyckats stänga in honom hos hamstrarna.. :S Va sjutton.. Han måste ha sprungit in snabbare än kvickt.. :S

Och nu när jag nästan precis somnat.. Har väl sovit 30min lr nått så vaknar Elliott.. Jag hatar när han vaknar mitt i natten.. Min sömn blir så störd..

Förhoppningsvis somnar han om snart igen.. Han har fått välling och är tyst för tillfället.. :) Hosta till lite nu men han fick hostmedicin i vällingen så jag hoppas att det ska hjälpa! Han har ju fått sova så bra tills nu!

Nej nu hosta han ännu mer..

Ahh jag kommer bli galen om han ska ligga och hosta hela natten.. Snälla nån kom och byt med mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback