Städa och leta..

Min plånbok är borta.. Känns inte alls nå vidare bra.. Så nu ska här vändas upp och ner på hela lägenheten för att hitta!
Men jag får ju se det från den ljusa sidan, då får jag ju lite rensat i samma veva.. ;)
Har fått en liten ovana sen min väska gick sönder och det är att använda plastpåsar mest hela tiden så mest troligen ligger plånboken i en av alla dessa kassar i hallen.. Ska bli intressant att se i just vilken kasse och vad som mer ligger i den!

Ser konstigt nog lite fram emot att få röja.. Och ändå sitter jag kvar här.. *haha* Det är INTE bra det! :P
Och om ca 13min är maten klar.. :P Lite middags/lunch eftersom frukosten vart lite försenad. :)
Elliott har ju sprungit runt och snott både glass och coctail tomater så vi får se hur värst hungrig han är när maten väl är klar.. :P Jag måste fixa nått slags lås på kyl och frys.. :/ Det funkar inte att han äter en himlans massa glass med jämna mellanrum under dagen.. Tomaterna kan väl gå an men inte glassen..

Nej nu ska jag sätta på lite musik och börja rota och röja.. :P

Kommentarer
Postat av: Amir Akrouti

sv: britney kan du nog räkna med ;)

Postat av: Amir Akrouti

sv: ja vist är hon het :D

2008-09-24 @ 15:36:17
URL: http://gaybloggen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback