Presentkorten!



Kolla vad som kom på posten i måndags!! :D Har ju helt glömt att visa upp! ;D Det är mina presentkort från Gratisbio!! :D
Ena kortet gick som födelsedagspresent till Liw, lr ja 100kr från mig och sen fick jag 200kr i handen av mamma.. ;) Nice! Och andra, det på 400, har jag shoppat lite på idag! :D Köpte lite vantar till Elliott, han behövde det tyckte jag.. :) Sen fick han även 2st t-shirts.. Så nu har jag bara 104kr kvar på det kortet.. Tänka sig vad det kan gå fort ibland.. ;) 400kr är inte så mkt som man tror.. :P

Men jag är bara så överlycklig att jag lyckats komma upp i de poängen för att få hem presentkort à 700kr helt på egen hand utan att värva en enda pys! ;D Det innebär att man behöver inte värva folk för att kunna få hem presentkort utan man kan lyckas iaf! Man behöver inte ha en stor blogg där man kan tipsa folk utan det går ändå!! :D Me soooo happy!! :D :D :D

Ni som inte är medlemmar än; Vad väntar ni på?! Tycker ni om inte gratis presentkort eller? ;D

BLI MEDLEM NU!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback