Presentkort beställt..

Nu har jag precis lagt in en beställning för att få ut ett presentkort à 700kr från GratisBio.se

Så där ser ni! Det går att fixa ihop presentkort trots att man inte har nån stor blogg! Jag har faktiskt inte värvat en enda person utan har lyckats få ihop mina poäng på annat håll! Och då har jag även blivit "lurad" på ca 1200p pga min jävla Firefox webbläsare.. *muttrar* Hoppas dock att det ska kunna lösa sig nu när dom fått ut deras Felrapport lista! :)

Så grattis till mig som snart är 700kr rikare! Lutar åt att det blir 700kr rikare på H&M men jag har inte helt bestämt mig men Elliott behöver mera kläder så det låter mest rimligt så! :D Fy vad kul! Trodde aldrig att jag skulla lyckas med det! Men Jippiehuuuu!! :D

Nu är jag super mega duper glad! :D

Så ni som inte redan är medlemmar: Vad väntar ni på?!

Bli medlem NU! :D

Känns dock lite tråkigt att bara ha 52p kvar på kontot.. :P Men det fixar vi snart till! ;D

Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Skönt : ) Nu är det bevisat! Lite tålamod bara så : ) Länkar detta inlägg om de är okej? :D

Postat av: Linda m. 4 barn

men hur lyckas du?

utan att behöva gå med i en massa prenumerationer, spela spel på betssons osv ?



Jag har ingen stor blogg, även fast jag länkar så har INGEN velat bli värvad av mig.

Jag har enbart tryckt på länkar, gått med i prenumerationer, handlat på Lindex, önskefoto osv.



och efter 6 månaders kämpande lyckades jag äntligen få mitt presentkort på 300 kr.



2008-09-16 @ 17:58:20
URL: http://tolovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback