Ooops..

Jag la mig på soffan med Elliott för att vi skulle gosa lite och kolla på Barnkanalen.. Men det sluta med att vi båda somna.. :P *haha* Jag vakna för en stund sedan av att min hand var alldeles iskall.. Elliott som låg på den snarkade fortfarande och sover fortfarande..

Tänkte att jag skulle göra lite mat och väcka honom med.. :) Han har nästan inte velat äta nått på hela dan.. :/ Oftast när han är sjuk så vill han bara ha välling så då blir det bara välling.. Försöker ju självklart få i honom annat också men man kan ju inte tvinga i honom..

Får se vad det blir för mat idag då. :) Har ju inte jätte mkt gott och lättlagat hemma.. :P Jag är sugen på morotsbiffar och ris och min sweet chili-sås.. Men jag vet inte om vi har nån creme fraîche hemma så att jag kan göra det.. Det blir ju lite torrt utan och jag vill inte ha ketchup till!! Nej fy sjutton! :S


Kommentarer
Postat av: Amir Akrouti

sv: tack så jättemycket :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback