Off to stallet..

Nu ska jag, Elliott och hundarna bege oss till stallet för att leka lite med Goliat!

Men först måste vi nog klä på oss tror jag..

Jag ska även tvinga mamma att stanna på statoil så jag får i mig lite kaffe! ;D
Nam nam!

Vad ska ni ha för er då?

Ska nog försöka locka mamma till Rusta efter ridningen också.. ;) Tror inte hon kan tacka nej till det när jag förklarar varför.. Jag vet ju hur mkt hon älskar sin dotter! Dvs Felicia! *haha* :P
Så det här ska nog gå vägen och vem vet då kanske jag kan lyckas ta mig in en sväng på Ikea..
Ska först bara kolla så mina saker jag vill ha finns i lagret..

Nu ska vi klä på oss.. Vill ju inte skrämma slag på Goliat genom att komma nakna.. :P *mouhahaha*

Kommentarer
Postat av: Rasmus

Hej, har du fått erbjudandet om att bli superbloggare på min blogg?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback