Mörrn Mörrn!

Här har man nyligen gått upp..
Loggar in och möts av massa kommentarer!
Jätte kul! :D

Synd bara att jag missa dig, Linda igår..
Jag somna på soffan när jag kolla på Låtsas bebis dokumentären.. :/
Så bra var den.. *haha* :P

Sen så har jag degat i sängen tills nu på ett ungefär..
Fy f*n vad skönt att bara kunna ligga och göra ingenting för en stund..
Imorgon ska jag dock försöka gå upp i bättre tid!
Man förlorar ju så mkt på dan när man går upp så här sent..
Och om man tänker på tiden jag gick och la mig igår så borde jag gått upp vid 10 när Elliott gick upp men det är väl lite försent påtänkt nu.. :P
Men men man får göra det bästa av de timmar man har kvar på dan!
Inte sitta här och deppa och tänka på OM..
Idag finns inte om utan idag finns bara det man gör!
Så får det vara! ;D

Udden har gått för att köpa sallad så snart kommer det brunch till mig!
Nam nam!

Ska se hur många av de 124 bloggkolls inlägg jag hinner gå igenom innan maten kommer.. ;)
Tjing så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback