Mera hjälp!!

U: Får får får?
Jag: Nej får får lamm..
Jag Eller får får bääääbisar.. (bräkande bäää)

U: Björnar björnar?
Jag: Nej björnar går i ide..
U: Björnar björnar?
Jag: Nej..
U: Jooo... Björnar säger man ju när man ska bajsa.
U: Jag går och björnar brukar man ju säga..
U: Man kan ju inte säga att jag går och bamsar..
Sen utbrister Udden i asgarv..

Jag: Jag måste gå nu. Jag känner hur min IQ nivå sjunker genom att vara här..

Udden har världens sämsta humor idag.. Sitter och skriver saker som; "Det där tänker jag inte ens kommentera, ojj jag gjorde precis det", sen läser han upp det för mig och tror att han är jätte rolig och skrattar.. Jag kan ju inte annat än att sucka.. Det är nästan så att man skrattar åt honom istället för med honom.. Hoppas detta går över snart.. :P

Kommentarer
Postat av: Johanna

jo de var trevligt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback