Klantarsle!

Jag skulle vara duktig och göra lite kaffe och frukost till mig själv, ja jag vet men bättre sent än aldrig.. ;P Så jag hällde i vatten och la i filter och kaffe..

Sen hör jag hur kaffekokaren låter lite ledsen.. Så där brukar den inte låta tänker jag och går dit för att kolla.. Lyfter bort kannan och ser att det kokar på platten, dvs det har kommit vatten på den men även lite i kannan.. Tänkte direkt: Nej nu har kannan gått sönder.. Hur den nu skulle kunna göra det utan att synas. :P Det är i glas liksom.. :P

Så jag öppnar locket för att kolla om det är mkt vatten i själva filtret som väntar på att få komma ner. Ja ni som brukar göra kaffe vet säkert vad jag menar.. ;) Och då ser jag!

Först då vaknar jag till!

Jag hade ju glömt ställa tillbaka vattenpipen så allt vatten hamna ju vid sidan om..

*STOR SUCK*

Fast man får ju faktiskt lov att skratta lite åt sig själv också.. Nu fick jag varm vatten att torka av bänken med så inget ont som inte har nått gott med sig.. ;P *haha* Här tänker vi inte vara negativa! ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback