Jobbigt..

Bytte precis blöja på Elliott medans han låg och sov i soffan och helt plötsligt började han skaka som ett löv.. Min lilla feber kille frös som jag vet inte vad.. Usch hemskt att se hur han darra så där.. Innan hjärnan koppla så hoppa ju hjärtat upp i halsgropen.. Men sen när jag såg hur han börja rysa så förstod jag att han frös..

Så det var bara att byta snabbt och jag försökte göra det så smärtfritt som möjligt men han är väldigt dålig i magen också.. Tydligen efter korvarna dom åt igår för att Udden var också dålig i magen.. Intresseklubben antecknar.. Jag hör nog hur ni antecknar.. :P

Nu har min lilla prins iaf somnat om på soffan.. :) Min lilla sötgris! :)

Ja
Linda; hunden är en höna och barnet är en gris! Så enkelt är det! :P *haha*

Kommentarer
Postat av: Johanna

oki jo de är ju en bra anledning

Postat av: Linda

hahahahaha

2008-09-16 @ 14:15:47
URL: http://loserangel.blogg.se/
Postat av: linda

Sådana dagar ska man också ha!

(fast visst hade man unnat klara sig utan dem?..)



2008-09-16 @ 14:46:48
URL: http://fetmaoperation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback