Jävla skit!

Idag är verkligen inte min tur dag.. *suck*

Elliott blir biten och sen nu då?! Vad har nu hänt?

Joo jag bestämde mig för att spara lite tid och hoppa i badet med Elliott. Lättare att tvätta hans hår då också, han tycker inte det är vidare skoj så det är lättare att göra det när man sitter i badet med honom.

So far so good..

Sen så var vi klara och jag gick ur och tog sedan upp Elliott varav han fick syn på spegeln och tyckte den var jätte kul, som han brukar tycka.. Så då började jag busa lite med honom.. Det skulle jag aldrig ha gjort för att helt plötsligt..

*KNOCK*

Jag kände på direkten att det där kan inte ha varit bra.. Tänderna känns ömma.. Och i munnen känner jag en lös bit.. Jippie min halva tand är avknockad.. Grattis till mig! Jag kan nu vinna pris som Knivstas Redneck.. *suck*




Till historien hör ju att jag har slagit ut den delen av tanden två gånger tidigare.. Eller ja en gång har jag slagit ut den. Den andra gången tugga jag på en dumle klubba så att den delen lossna.. :S Den var mao inte ditsatt tillräckligt bra.. Jag kan ju säga att jag har inte rört en dumleklubba sen dess.. Och detta hände för säkert över 10år sedan. :P
Första gången jag slog ut den var hos några barndomsvänner. Vi lekte blindbock och jag gick rakt in i deras stora spegelgarderob som stod mitt i hallen.. :/

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

neeeeeeeej vilken otur med din tand! ;(

Postat av: Essan

Vilken underbar dag du verkar haft!?



Men varför bet du elli?? :p

2008-09-01 @ 22:48:02
URL: http://dezember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback