Jävla skit!

Nu håller jag på och blir galen på riktigt!
Elliott har sprungit och snott glass hela jävla dagen!
Nu den senaste kvarten har han även snott 2 ägg, den ena gav han halvknäckt till mig på benet och den andra tappa han i köket till Mollys stora förtjusning..
Han började dagen med att ligga och smågrina och det är en återkommande sak som kommer med jämna mellanrum..
Ojj det är så synd om honom för att han inte får sno ägg från kylskåpet..
Ojj det är så synd om honom för att han inte får slänga telefonen i golvet..
Ojj det är så synd om honom för att han inte får klättra i antonius backsystemsgrejjan..
Ja ni förstår..
Det är inte alls synd om honom! :P

Nu klev jag precis på en Kom ihåg grej som igentligen ska sitta på kylskåpet..
Men tydligen inte.. Den ska tydligen ligga på golvet så att jag kan förstöra den.. *suck*
Nu är ju den bara att slänga..

Nej nu har jag lust att rymma härifrån för en stund..
Men Elliott vill tydligen ha mat..
Jag med om jag tänker efter.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback