Herrbesök..

Nu borde snart Udden komma.. Han ska få ta hand om sitt barn idag då jag inte alls känner mig fit for fight.. Elliott har hittills fått en macka.. Jag orkar inte ställa mig och laga nått.. Och all micromat är slut.. :P Allt sånt man bara kan slänga in i ugnen är slut.. Allt lätt lagat är slut.. Nu måste man göra nått om man vill ha mat.. Jobbigt..

Börjar mer och mer känna att jag inte orkar sitta upp.. Fy vad jobbigt det är! HATAR att vara sjuk! :(

Jag skicka ett sms till Udden och bad honom att köpa 2 mjölk och en Frida tidning också.. ;) Jag är ju nyfiken här hemma ju! Vill ju läsa.. :)

Han borde komma vilken sekund som helst nu.. :)

Kommentarer
Postat av: Linda

SV: Innan mina återfall så hade jag inte skadat mig själv på 3år jag också. Men nu med facit i hand så vet jag att det var medicinen som fick mig att skära mig själv. Låter sjukt att skylla på medicinen, men så är det. Tvoivlar starkt på att jag skulle skadat mig om jag inte åt medicinen. Fick även höra röster. Du är duktig du som klarar av att hålla sugen i sack, tyvärr måste många vuxna människor göra det, för det är vanligt

Postat av: The HansonSisters

ja visst är de dåligt!

hahah roligt att jag hade skrivit arlanda fast vi var på landvetter... ahaha vi bor i göteborg!

2008-09-05 @ 16:20:15
URL: http://hansonsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback