Hemma igen..

Äntligen hemma rättare sagt efter en dags jobb.. Fick sluta tidigare men ändå kom jag inte hem förrens nu.. Skumt skumt. :P Slutade vid 13, dvs en timme tidigare. Och då kom mamma och hämtade mig. Hon skulle igentligen ha åkt till sthlm för mormors teater. Men eftersom det tydligen regna i Solna så vart det inte så.. Så jag har varit hos mamma och sen åkte vi för att hyra film och handla mat.. Vi kom så långt som till videoaffären och där stötte vi på en gammal klasskompis till mig som mamma har rätt bra kontakt med så dom stod ju och snacka i säkert över en timme.. :P Eller två. ;P
Sen så handla vi och nu e jag hemma.. :)

Jag hyrde en film som mamma fick betala för.. Hon fick även köpa Frida tidningen till mig! *thihi* ;D Man passar på när man kan.. :P Sen köpte jag lite mys; chips och cheese crunchers.. Så nu står faktiskt Elliott och kollar på tv och smaskar på lite chips.. :P Det är ju trots allt lördag så han fick en liten skål. :) Då blir han glad. :)

Jag köpte även så att vi skulle kunna göra tunnbrödsrulle men Udden bjuder på kebab och det tackar man väl inte nej till.. ;) *thihi* Nam Nam! Jag har blivit lite smått beroende av kebab.. Inte bra.. :P Tur att man inte har råd med det dagligen då.. :P *haha*

Nu ska jag gå och fixa nått att dricka och sedan blir det soffan! Är nästintill helt orkeslös efter denna långa dan.. Undra hur sjutton jag kommer att känna mig imorgon efter grönan! :O Fast det återstår ju att se om jag orkar åka iväg.. Känner jag mig själv kommer jag säga ifrån på morgonen bara för att jag är så trött och sen när jag har gått upp så kommer jag att ångra mig.. Det är jag i ett nötskal.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback