Hemma en snabbis..

Har nyss kommit hem från Samrek. Ska snart gå och hämta Elliott.. *haha* Höll först på att skriva Oliver för att han morra till.. :P Första dan på jobbet gick bra men var segt.. Fick vika lite julkort och sedan kolla efter lite jobb eftersom vykorten var slut.. Men sen kom det flera vykort så då var det bara att sätta sig och vika igen.. :) Fördriver tiden bra gör det iaf.. ;P Det var ju nästan lite roligare att vika julkorten än att leta efter jobb iaf.. :P Jobben gjorde mig bara seg.. *haha*

Nu ska jag springa och hämta min lilla snorunge och se hur det gått för honom på hans "jobb" idag.. ;P

Kommentarer
Postat av: Gibbs

Jag hade trevligt sällskap hela dagen och drack en massa alkohol =D

Postat av: Johanna

jo får göra de

2008-09-08 @ 13:55:34
URL: http://scorpiongirl80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback