Hemma en snabbis..

Nu har jag både jobbat och varit på hamsterutställning.. Tänk så mkt man kan hinna med på en och samma dag bara man har tillgång till bil.. *thihi* :P
Slutade lite tidigare från jobbet, gick redan vid 12.30 tror jag..
Sen så gick vägen ut till Kallhäll där jag vart avsläppt för att hämta och lämna hamsterpluttar.. :)
Så nu har min älskade Cheesecake kommit hem igen!! Jag pussade nästan ihjäl han!!
Gosebullen!! :D

Jag är super trött just nu..
Huvudet känns fyrkantigt, lr trekantigt.. Vet inte riktigt men kantigt iaf.. :P

Ska lägga mig ner och vila (läs: sova stenhårt) tills att mamma ringer och vi ska bege oss ut för att hämta hem våran älskade Betty Boop aka Bettan!! :D

Hoppas bara att den där förbannade Daisy inte väcker mig.. :P

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Hamsterutställning? Det var något nytt! ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback