Hemma en snabbis..

Jag och Elliott har varit på kalas! :D På Barnens Djungel ute vid Arlanda stad.. :) Super kul tyckte Elliott! :) Så kul att han bara försvann.. Jag vart nästan lite orolig för att jag hitta honom ingenstans.. Men så helt plötsligt så var han typ högst upp i klätterställningen.. Det var bara för mig att skicka upp Felicia så att hon fick hämta ner honom.. ;P Han kan ju inte springa runt där ensam.. Tycker inte jag iaf.. :P

Nu ska jag bege mig ut.. Ska fram och tillbaka till Uppsala en snabbis för att möta upp en tjej som har med sig en liten, gissa vad.. :P Hamster så klart! ;) Hamstern kommer ända nere ifrån Skåwne.. :P En liten Linn-Lova.. :) Sötnöt!

Ska ta kameran med mig tänkte jag.. Eller nej min väska är ju trasig.. Bäst att bara ta det mest väsentliga med sig då.. :) Det som får plats i fickorna.. ;P

Nu måste jag sticka! Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback