Gosiga hamstrar!

Var precis och kollade in hos hamstrarna för att se hur dom hade det.

Kolla så att alla har mat och sånt och så kollar jag även så att alla är i deras burar! För det har hänt att dom inte är det.. Lite läskigt när man har katter i lägenheten.. :/ Men än så länge har dom inte ätit upp nån.. :P Dom tuffsade till Donna en gång men hon överlevde iaf.. Och det var ju det viktigaste.. ;)

Men det var ju inte det jag skulle komma till.. :P

Jag kollade ner hos Snowy och ser att hon ligger och sover på ett väldigt speciellt sätt! Jätte sött! :D

Och sen kollar jag ner hos Tosca som är Snowys mamma och vad ser jag?! Joo hon ligger och sover på EXAKT samma sätt! :D Hur gulliga får man vara?!

Tyvärr hann jag inte ta kort.. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback