God natt!

Borde ha gått och lägga mig för länge sen men så vart det en msn disskution som jag kände att jag inte kunde lämna mitt i.. Allt blir så jävla fel ibland.. Och inte hjälper det när man försöker förklara sig heller..

Hur sjutton ska jag orka med morgon dagen nu?!

Känner mig jätte nere också pga detta.. På nått sätt känner jag mig nånting som jag helt har tappat ordet för.. Sånt är ju bra.. Här försöker man vara allvarlig men orden vägrar komma, dom ord som beskriver ens känslor mest..
Äsch då skiter vi i det här..

Imorgon ska det knarkas kaffe för hela slanten.. Jag lär ju behöva det.. :/ Inte bra!

Att jag aldrig lär mig.. Jag borde gått och lagt mig när jag tänkte att jag skulle göra det..

Nu kräks hunden också.. Denna vecka har helt klart varit min sämsta vecka hittills! Och den är inte ens slut än.. Jag ser ju inte direkt fram emot helgen om man säger så.. :S Alldeles för mkt som kan gå fel.. Blää!!

Nu ska jag torka min älskling och natta honom! Stackars Oliver! :(

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback