God natt!

Nu måste jag verkligen få några timmars sömn innan jag ska upp kl 8 för att jobba..
För en gång skull så känner jag faktiskt inte för att jobba..
Jag vill bara att klockan ska bli efter 16 så att jag kan ringa för att höra om dom kommit hem så att vi kan åka och hämta hem min gosbolla!!
Jag tror fortfarande inte riktigt på att det här har hänt..
Är det verkligen sant?

Sånt här händer ju bara inte..
Eller jo andra kanske men inte mig.. :S

1½ år..
Kan ni förstå?
Det är ju en halv evighet..
Fast frågan är om det inte är längre sedan..
Innan Elliott föddes?
Eller hade Elliott hunnit födas? Nej det tror jag väl inte..
Lill-fian hade ju flyttat innan Elliott föddes så det måste vara närmare 2 eller 2½ år sedan.. :S
Shit!
Ahh jag ska försöka att inte tänka på det mera..
Jag MÅSTE sova!!

Men jag är sååå glad!! :D :D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback