God(?) morgon!

Vakna av att klockan ringde för ca 45min sedan men somna om och vakna med ett ryck för ca 15min sedan.. Usch mår inge bra idag. Huvudvärk, halsont och ont i näsan.. :S

Elliott ska vara på dagis nu men han har fortfarande inte vaknat.. Lilla pojken då! Funderar på om han ska få vara hemma eller om jag ska väcka honom och gå lämna honom.. Det lutar faktiskt åt att han får vara hemma. Låta honom får sova tills att han vaknar. Hoppas att han sover minst en timme till då.. ;P

Efter yttligare en flaska välling igår så somna han och sen sov han och sover fortfarande.. Konstigt att han ska ha så mkt välling om nätterna.. :S Igår kväll vart det alldeles för sen middag. Och sen nästan direkt efter middagen var det dax att sova så då fick han två välling. Och sen vaknar han mitt i natten för att dricka två välling till.. Är inte det lite konstigt?! Så hungrig kan han väl inte bli av att bara sova några timmar?! Nej konstigt tycker jag att det är iaf!

Nu ska jag ringa till dagis och säga att Elliott inte kommer idag. Kan ju lova att om jag ringer så kommer han att vakna ca 5min senare.. :P Men skönare för honom att vara hemma idag när han haft en sån jobbig natt! Min lilla griseknoa! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback