God morgon!

Fy blä vad jag är trött!

Elliott har haft en sån där jobbig natt nu igen! Fy sjutton säger jag bara!

Det är inte nog med att jag gick och la mig alldeles för sent. Sen när jag väl la mig så under första timmen jag sov så vart jag väl väckt sisådär en 5-6 ggr.. Första gången av Rascal och sen var det Elliott som stod för resterande gånger.. Fast det fortsatte ju längre än bara en timme efter att jag somnat.. Blä! Han fick till slut komma över i min säng och väl där har han väckt mig flera ggr genom att han har vänt och vridit på sig och tom sparkat mig i huvudet ett par gånger.. :/

Så nu ska jag ge honom hans välling och sen är det på med kläderna och sedan iväg till dagis så att jag kan gå och lägga mig sen.. Jag behöver verkligen sömn sömn sömn!

Udden skulle ju ha kommit idag, hans lediga dag, men eftersom han hoppade på nattpasset så ska han inte jag.. Jag skickade dock sms till honom att jag tyckte att han kunde ju komma hit och sova här eftersom jag ändå skulle sova. Och sen blir han ju väckt vid tolv då vi måste hämta Elliott.. Men han verkar inte ha tyckt den idéen var nå bra för att jag fick inge svar och om han hade velat så hade han ju varit här nu!
Hade ju varit perfekt för hans del eftersom han inte får sova för länge eftersom han ska upp och jobba imorgon kl. 6! Dumma han som inte kommer.. :(

Nej nu måste jag väcka lillskiten.. :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar: Din röst är med räknad nu.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback