Får jag presentera..

Motalavikens Image of an Angel


En söt och mysig lagom rund tjej på ca 5v.
Hon är av färgen silver sobel brunörad och är en långhårig guldhamster hona.
Hon fick flytta hem till mig på senaste utställningen, dvs den i lördags.. Det var för hennes skull jag ens åkte dit.. ;)
Hon var ju tvungen att komma hem till mig på ett sätt eller annat.. ;) Och eftersom hon är född och uppvuxen i Motala så var det ju lättast att mötas upp på utställningen.. :) Jag såg bild på henne när hon var nyfödd men det var inte förrens hon hunnit bli ca 2v som jag kände att henne vill jag ha! Det var i samma veva då hennes färg började blomstra ut. ;)
Angel är lite blyg i buren och springer undan lite men när man väl fått upp henne i handen så är hon hur go och trevlig som helst! En riktig liten ängel.. ;) Men det är väl inte konstigt att man är blyg när man kommit till ett nytt ställe.. Första gången man är borta från mamma och syskon och så får man flytta till ett ställe där det luktar både katt och hund och så springer det runt en snorig och grinig unge.. Men det ska nog bli hamster utav henne också.. ;P

Kommentarer
Postat av: membeel

Naaaw! Sötan!

2008-10-01 @ 14:03:17
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Haha! Man måste ju tänka på honom också liksom :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback