Barnvakt..

Snart kommer Felicia och Adia.. Jag ska passa dom medans mamma gör nånting.. Kommer inte riktigt ihåg vad hon skulle göra, jag vet bara att jag ska sova och Felicia ska passa Elliott medans Adia städar! Låter inte det som en toppen idée?! *haha* :P Barnarbete.. ;P

Nu ska jag försöka hitta nått som jag kan äta.. Ska nog fixa lite kaffe att dricka iaf.. Annars kommer jag nog aldrig lyckas hålla mig vaken.. :S

Mötet gick bra.. Ska på ett nytt imorgon.. Hälsa på på nått ställe som heter Samrek(?).. Som det låter nu så kommer jag att börja gå där mån - fre med början nästa måndag! Känns ju inte alls hel läskigt.. :S Men skönt att ha nått att göra om dagarna.. Men hur sjutton ska jag orka med allt hemma också i samma veva?! Sånt tänker dom inte på.. Utan det enda dom har i tankarna är att man ska ut och jobba jobba jobba 100% på en gång! Dom skiter fulla fan i om man orkar med hemmet och barnet sen efter att man har jobbat klart.. *suck*

Men men jag ska väl inte ta ut allt negativt i förväg.. Känner att jag börjar bli lite väl negativ.. Så kan vi ju inte ha det! Jag ska ju baka motorsågskakor på torsdag! :D *thihi*

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Svar: Jag tror inte på att gå ner i vikt av ENBART piller. Det är därför jag kommer köra igång med promenader och styrketräning så ofta som jag är hemma. Jag flänger ju runt så mkt ;) Men promenader har jag ingen ursäkt till varför jag inte ska kunna ta så :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback