Back från Uppsala..

Nu har jag kommit hem från Uppsala igen.. Har fått med mig hem en liten Linn-Lova, black yellow hona från skåwne som sagt.. :) Jätte söting e hon! :D

På tåget hem så satte jag mig i djurkupén, hoppades på att få sitta i lugn och ro men nej då.. In stapplandes kommer två påverkade människor.. Jätte trevliga och roliga.. Dom verka gilla mig oxå.. Bara för att jag är sååå trevlig och rolig själv.. *haha* Eller så var det bara för att jag tillät dom dricka öl i vagnen.. Dom var snälla som fråga iaf.. ;) Självklart sa jag. :) Sen fråga dom om dom fick klä av sig nakna och då sa jag att ja men visst, tyvärr har jag inte med mig kameran men jag har ju mobilen.. Då skratta dom.. Men några nakenfisar fick jag minsann aldrig se.. Mkt snack liten verkstad.. ;P *haha*

Nej nu ska jag gå och lägga mig.. Ska ju upp och jobba imorgon.. Trevligt trevlig.. :)

Måste nog skriva upp en liten lista med vad jag ska komma ihåg till jobbet imorgon..

Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback