Var det nån som sa sova?!

Här går jag runt och tänker att jag ska bara göra det och bara göra det.. Lite Alfons Åbergs stuk: "Jag ska bara".. Och helt plötsligt så är klockan mycket mer än vad man tror..
Men lite har jag fått gjort.. :)
Har gett hamstrarna gröt. Plockat ur diskmaskinen. Stoppat in nytt skit i diskmaskinen och satt igång den..
Skrivit i min almenacka.. Ätit lite kalaspuffar i en kastrull.. *haha* Inge bra att äta mitt i natten och absolut inge bra att äta kalaspuffar! Men det var gott.. ;P Det går inte att lägga sig hungrig heller och det var det enda snabba vi hade hemma.. Kylskåpet är rätt tomt annars.. :/ Och även skafferiet.. Frysen är däremot fullproppad med massa skit.. :S

Men nu borde jag verkligen sooooova!!

Nam Nam..

Kommentarer
Postat av: Amir Akrouti

sv: nej det har jag inte, det som rä det roliga!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback