Väckt..

Då vart man väckt av Anders på Samrek..
Han hade tydligen sett mig på videobutiken igår och undra hur det igentligen stod till med mig..
Men bla bla bla bla bla..
Orka snacka om det nu..
Jag vill soooova!!

Ska väcka Elliott och Udden som inte verkar vara upp än..
Dom som skulle vara på dagis för ca 20min sedan..
Undra hur Udden tänkte när han stängde av sin mobil och la den på laddning ute i vardagsrummet..
Knäppis! *haha*

Jaja bara in och väcka dom!
Sen ska jag sno deras sovplats!
Mouhahahahaha! :P

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Udden? :)

Postat av: Linda

Du ska vara glad så länge den är någon som frågar hur det verkligen är... Någon som bryr sig

2008-10-14 @ 16:24:04
URL: http://loserangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback