Suck..

Det där med att vakna med bra humör har skitit sig helt..
Undra vems förtjänst det är.. *suck*
Fick äntligen tag på Udden igår vid 2-tiden nångång..
Han hade råkat somna och blev väckt först då..
För varför skulle han eller någon annan reagera på att jag ringde fan 20-30ggr?! (Okej kanske överdriver lite :P)
Och då sa jag till honom att jag har inte fått somna än och är helt slut eftersom jag har kräkts och äckelskap så han får se till att vara här kl 8 för då lär Elliott vakna, detta var innan Elliott vakna för natten..
Sen lite senare skicka jag sms och sa att nu har Elliott vaknat och vägrar somna om..
Jag fick väl somna vid 5 nångång så då underströk jag igen hur VIKTIGT det var att han var här för att ta hand om Elliott nu på morgonen..
Och tror ni att han är här?!
Nej självklart inte!

Jag ringde honom för ca 30min sedan och VÄCKTE(!) honom!
Va fan!!
Jag skulle ha följt med mamma och Liw till Uppsala idag men det går ju inte nu eftersom vi inte vill ha med oss Elliott..
Detta sa jag till Udden igår! Jag ska bort så du måste vara här!
Nån som bryr sig?!
Nej självklart inte.. Det handlar ju om mig och vad jag vill..

Jag är så jävla arg och besviken just nu så jag har lust att slå honom så jävla hårt när han kommer!
Det här är tacken liksom..
Han bara lämnar en för att dricka öl och sen kommer han inte hem som lovat..
Men så länge han har roligt så..
Ingen jävel som bryr sig om den sjuka..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback