Ropa Hej för tidigt..

Ja jag ropa Hej lite väl för tidigt..
Elliott har vaknat 3ggr sedan jag skrev att han hade lagt sig i tid och allt var så bra..
Suck..
Inge degande på soffan inte utan upp och springa och trösta och natta om och om igen..

Nu ligger Elliott på soffan igen och dricker välling..
Hoppas han somnar om nu..
Så att han kan gå upp riktigt tidigt och dra upp sin pappa! :P
Det är ju han som får gå upp med honom imorgon..
Lite hämnd från min sida.. ;P
Med all rätt tycker jag.. *haha*
Får bara hoppas att han kommer med sista tåget nu då..
Han svarar ju inte på sms.. :/
Så han lär väl "glömma och missa" det..
Jag satsar nästan 100 spänn på det!
Då blir jag riktigt besviken faktiskt.. :(


Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Vart är hans pappa då?

Postat av: Amir Akrouti

sv: haha ja ingen fatta vem hon var :p

2008-10-04 @ 22:43:23
URL: http://gaybloggen.com
Postat av: Amir Akrouti

sv: smaken är som baken :D

2008-10-04 @ 22:47:55
URL: http://gaybloggen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback