Lite off..

Kroppen orkar inte riktigt med idag..
Ändå lämnas jag ensam hemma med barnet medans pojkvännen åker iväg på inflyttningsfest hos hans kompis lillasyster!
Well well..

Elliott gick och la sig på första försöket så nu har jag iaf lugn och ro som tur e..
Så då hoppas jag för sjutton att han har roligt!
Imorgon ska jag för sjutton vara frisk och åka till Uppsala och shoppa!
Eller kolla på när mamma och Liw shoppar.. ;P

Nu ropar dock soffan på mig..
Sing a sing på tv.. :P
Tänker på mormor varje gång och det är alltid positivt!
Min knasiga mormor som säger Sing a sing istället för Sing a long! :P *haha*
Mysa på soffan med Oliver blir det nu iaf.. :)

Molly är ju på semester hos min mamma tills imorgon.. ;)
Var ju tänkt att Elliott skulle ha varit där i kväll/natt också men eftersom jag är hemma så var väl inte dragkraften hos morfar så jätte stor.. :P Han hade ju att göra idag iaf.. Han var väl inte superlycklig över att vara barnvakt från första början heller.. Så då fick han slippa.. :P

Men som sagt: Soffan NU! :P
Skratta lite åt Alex Schulman! ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback