Klar för färd..

Sitter här lite halvsvettig stinkandes parfym..
Uscha! Trots att jag tog puttelite parfym så tycker jag att det luktar alldeles för mkt.. :S
Jag glömde bort att jag igentligen inte tål parfym.. :/
Dumma mig!
Nu är det ju försent för att gå in och duscha bort det också.. :/

Är jätte nervös just nu!
Inte för utställningen i sig utan mer över resvägen och sen vad folk ska säga väl där..
Mina hamstrar har ju varit så duktiga så att en har tappat päls i nacken utan anledning.. :S
Och mina andra två hanar har tappat deras hanpäls.. *suck*
Det kommer ju inte bli några placeringar idag iaf.. Men men vi åker för sällskapet eller hur?! ;)

Ska väl börja bege mig utåt så att jag slipper stressa. Står hellre och fryser en stund än att behöva springa..
Man har ju lite packning när man har 8 hamstrar med sig i ena väskan och en massa annat tjaffs i den andra som väger bly.. Usch! Jag som hade hoppats på en kaffe på vägen men det kan jag ju glömma.. Finns ju inga händer lediga för det.. Bråkigt! Men men jag får ta det när jag kommer fram istället..

Tjilivippen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback