Jävla telefonförsäljare!

Jag står och skär potatisen och helt plötsligt ringer telefonen..
Jag lämnar allt och går för att svara..
Eftersom vi här hemma lever på stenåldern så har vi ingen bärbar telefon.. :P
Svarar och då börjar telefonförsäljaren att babbla på..
Han babblar och babblar..
Babblar lite till och babblar lite till..
Till slut slutar han och jag hittar på nån lögn och säger att jag vill inte ha! :P
Han vill inte riktigt ta ett nej till svar så jag ljuger lite till om att jag inte kan ta dom besluten själv..
Ahh jag blir galen på dom där..
Han tjatar lite till så till slut får jag säga att jag är mitt i matlagning och är alldeles kladdig om händerna..
Och först då "fattar han vinken" men han avslutar med att han ska "höra av sig lite senare".. *suck*
Och när jag går tillbaka till mina potatisar så är kniven borta! :O
Jag som trodde jag lagt in den tillräckligt långt..
Tydligen inte.. Den är ingenstans..
Och helt plötsligt så kommer Elliott med en kniv i handen!
Lyckat!
Jag får bråttas med honom för att ens få den ifrån honom..
Det kunde ha gått riktigt illa det där..
Och allt är telefonförsäljaren fel!
Det ska jag påpeka nästan gång han ringer!
"Förra gången så fick min son tag i en farlig kniv när vi prata så jag tänker inte prata med dig nu. Jag är arg på dig!" :P

För det förstår väl alla att det var HANS fel att Elliott fick tag på kniven och inte mitt!!

Ajj jävlar nu kokar potatisen.. Jag har ju glömt att skruva ner värmen..
Satan i gatan!

Kommentarer
Postat av: Mija svarar Natteli

Åh, nu har jag varit in på sidan som du rekommenderade och där står det ju både "bu och bä" förstås.. Vissa säger att det visst kan fungera, och vissa säger att det inte alls fungerar..



Verkar bero mycket på individen...

Hm. Jag får prova mig fram helt enkelt...



Tack IGEN snälla. :)



Och jag håller med dig. Telefonförsäljare är SKIT!! Jag blir GALEN på dem.. det värsta är väl att jag inte klarar av att vara otrevlig... ;)

Postat av: Linda

Tur att dte inte sluta illa!

2008-10-02 @ 20:12:37
URL: http://loserangel.blogg.se/
Postat av: Pluttolf

Ja det är inte så dumt med morötter! :-) ja det är inte bra och bli distraherad när man grejar med mat och har barn som kan gå och ta farliga grejer. Tur att det gick bra iaf! Hoppas det gick bra med potatisen!

2008-10-02 @ 20:24:10
URL: http://pluttolf.blogg.se/
Postat av: Wysteriia

Men gå med i det där NIX eller vad det heter så får dom inte ringa hem till dig!

2008-10-02 @ 21:05:51
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback