God morgon!

Uppe med tuppen..
Eller vi kan väl säga det iaf. :P
Gick väl upp för en timme sedan lr nått..
Lr rättare sagt så vakna vi för en timme sedan, vi gick väl upp först för ca 30min sedan..
Det är ju så mysigt att ligga kvar och dega lite i sängen en stund. :)

Elliott äter just nu lite frukost och efter frukosten ska vi bege oss iväg till dagis är det tänkt..
Har igentligen ingen vidare lust att lämna iväg honom till dagis idag men eftersom jag har möten så måste jag ju.. :/
Värdelöst..
Jag får väl se till att hämta honom fort efter då.. Eller gå hem och sova lite för det vet jag ju att "ni" stör er på.. *haha*

Nu är det bäst att jag sätter på en blöja på Elliott för att han säger att snoppen kissar.. :S Inte bra när man sitter i soffan..
Ja jag vet; mat ska ätas vid matbordet.. Men han har dispans på morgonen.. :P

Nu måste jag nog skynda mig lite..
Elliott är bara liiiite försenad till dagis.. ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback