God morgon!

Uppe med tuppen..
Nja inte riktigt..
Har fått en timme mer sovmorgon än vad jag brukar eftersom Udden helt glömde bort att det var torsdag och att han jobbar idag. :P Knäppis gubbe! *haha* Fast jag har inte direkt fått sova men jag har iaf fått legat i sängen och dega.. Det är alltid nått.. :) Har somnat och vaknat med ryck varje gång känns det som..
Gick upp imorse och ringde och sa att jag inte kunde komma idag heller för att Elliott fortfarande har ögoninflamation..
Ja just det! Det var ju det jag skulle göra! Jag skulle ju ringa doktorn imorse! Det glömde jag helt bort.. :/ Inte bra det..
Jag var inte riktigt mig själv imorse.. När jag vakna några timmar senare så var jag tvungen att tänka efter jätte noga om det verkligen va idag jag hade ringt.. Hade jag verkligen ringt? Joo det hade jag ju.. Som tur va.. :P

Nu måste jag fixa iordning nått att äta.. Magen skriker..
Kanske lite kaffe på det också.. ;)
Sen får vi se vad dagen för med sig..

Kommentarer
Postat av: Mija svarar Natteli

Tack för svaret ang dansmössen..



Är det så alltså? Vi har alltid haft hanarna två och två och det har fungerat superbra. Då har jag haft TUR då alltså?? Jag är inte expert på råttor som du märker.. ;)



Tacksam för tips och råd.. Vill ju inte att de ska bita ihjäl

varandra nu..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback