Frukost..

Elliott är lämnad på dagis för ett tag sedan.. Själv ska jag precis äta lite frukost. Var på möte igår hos arbetstanten som sa att det nog var dax att ta en paus från Samrek.. ÄNTLIGEN kändes det som att hon börjat förstå lite hur svårt det är för mig hela den här situationen. Men som vanligt börja jag gråta när jag satt där och prata.. Det var tom så hon kommentera och sa att man kan ju tro att hon är jätte elak mot mig eftersom att jag börjar gråta varje gång.. :P Men det är ju inte pga nått hon säger eller gör som får mig att gråta utan besvikelsen på mig själv över att jag inte ens klarar nått så enkelt som att gå iväg till jobbet..
Så nu blir det möte på arbetsförmedlingen tillsammans med en tjej där nere för att förhoppningsvis få lite hjälp av dom också. Sen väntar jag även på kallelse från Unga vuxna psykmottagning så förhoppningsvis kan det bli rätsida på det här snart! Orka ha det så här! Jag vill kunna jobba! Jag vill kunna komma iväg på saker! Men nog om det nu..

Ska sätta mig i soffan och smaska i mig lite frukost.. Skogaholms limpa med leverpastej och gurka. Nam nam! Och lite thé på det.. Mumsfillibabba! Elliott har smittat mig med sin förskylning så jag känner att thét är välbehövligt! ;) Eller ja det behöver ju inte ha varit honom, det kan ju ha varit det faktum att jag stod ute i regnet i ca 40-50min i söndag utan jacka. Hade bara ett linne och en tunn munkis(munktröja) på. Självklart hade jag ju byxor på mig också.. :P

Nu plinga micron! Vattnet är klart! :) Earl Grey here I come! ;D

Kommentarer
Postat av: Johanna

vad kul att du är de

Postat av: Gisele

du är "utmanad", kolla min blogg o gör ett inlägg du med om du pallar =)

2008-10-28 @ 12:57:34
URL: http://deliciousone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback