Frukost igen..

Välkommen upp du frukost jag inte åt i morse!

Tror inte ni vill veta hur fräscht det ser ut att kräkas upp en Knorr Vie Jordgubb/Äpple/Morot mao en röd dryck! :S
Uscha puscha!
Innan jag kom på vad jag hade hällt i mig i morse så hann jag ju bli ruskigt rädd i några sekunder.. :S
Fy tvi och blä!
Nu har jag ont i halsen också..
Och fortfarande illamående..
Ska lägga mig ner igen..
Hoppas att det går över snart..

Jag är nästan övertygad om att jag kräktes för att jag fick stressa så mkt i morse..
Elliott vägra klä på sig..
Jag hitta inte nycklarna så jag kom inte ut i förrådet, vilket innebar att jag inte kom åt vagnen så jag fick bära(!) honom till dagis! Fy sjutton vad tung han är! Kan ju bara säga så här: Om jag skulle gå upp 15kg till så skulle jag DÖ!! Mina ben skulle vika sig under mig! :S Fy sjutton alltså.. :/ Inge kul! Så då är det bäst att vi inte går upp 15kg då.. ;) *thihi*
Sen fick vi vänta på att vårdcentralen skulle ringa och dom ringde kl 9.20 och jag skulle vara på mötet kl 9.30..
Men jag har ju iof bara mig själv att skylla!
Elliott bråka ju inte värst mkt när jag väl kom så långt att jag fick tag på honom. :P Då gick det ju bra men han sprang undan och gömde sig så fort man nämde kläder.. :P Men så söt han vart i sin snickegubbe t-shirt då! :D Riktigt sötnötig!

Och en annan stor grej som gjorde mig glad: Elliott grät inte när jag lämna honom på dagis idag! :D Det gick faktiskt hur bra som helst! :D Vad glad jag vart över att jag faktiskt kom iväg och lämnade honom idag, trots att det tog sin lilla tid.. :P
Så jag vart riktigt stolt över mitt lilla troll i morse! :D Jag bara väntade på att han skulle börja skrika och ha sig men icke sa nicke! Han skötte sig så bra!
Nu väntar vi bara på nästa steg då han kan stå och vinka och skicka släng pussar genom fönstret! ;D

Nu ringde dom från tandläkaren också.. Jag förklara att jag hade kräkts och hon var så snäll och förstående och sa att det är vanligt att folk gör det.. Kroppen arbetar upp sig med oro och ångest och då kan det bli så.. Riktigt så sa hon väl inte men nästan säger vi.. :P Men som sagt hon var jätte snäll och go! Det känns faktiskt mkt bättre nu! Vet inte om det bara är hennes förtjänst eller om det är det faktum att jag slipper tandläkaren idag. :P Men det mesta är faktiskt hennes förtjänst! Såå snäll och förstående! :D Hon gav mig massa tips på hur jag ska kunna lugna ner och mig och sa att detta behöver man ju inte endast använda när man ska till tandis utan det funkar bra inför andra ångestladdade möten också! För alla har vi ju möten som vi tycker är mindre roliga. :) Tack du tandsköterska vad du nu heter!

Kommentarer
Postat av: Amir Akrouti

sv: haha xD tackar så mycket!

Postat av: hanna

fin blogg :]

2008-10-17 @ 11:16:54
URL: http://softagalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback