Somna på soffan..

Däcka på soffan vid typ 19-tiden igår.. Var hur trött som helst! Var tvungen att kämpa för att ens hålla mig vaken så länge! Hade huvudvärk så det räckte och blev över.. Vilket jag fortfarande har.. Den har inte behagat att försvinna än.. :/
Vakna nyss av att jag var så himla kissenödig.. :P Hade ju druckit två stora glas vatten innan jag somna så det var ju inte så konstigt.. Nått som däremot var konstigt var mina drömmar innan jag vakna. :S Var nästan så att jag inte våga gå upp ur soffan men då hade jag ju kissat på mig och hur kul är det på en skala?! (Yes jag frågar er för själv vet jag inte :P *haha*)

Nu sitter jag här med en tömt blåsa, nyborstade tänder och en hals som gör jätte ont.. Och så klart huvudvärken också.. :/ Ska gå och somna om igen.. Känner mig inte ett dugg utvilad.. :S

Alltså jag måste varit religt trött igår. För efter att jag väl hade somnat så vakna jag inte en enda gång.. Jag hörde varken Udden eller Elliott nått mer.. Det står en vällingflaska på v-rums bordet så Elliott borde ju nästan ha legat och druckit den brevid mig.. Hmm.. Det har jag nada minne av.. Eller?! Äsch jag får fråga Udden om några timmar när han går upp.. :P Vem vet, dom kanske har matat mig med den medans jag sov.. Det kanske var taggtråd i, vilket förklarar varför jag har så ont i halsen nu.. :P *haha*

Nää nu ska jag sova!
Hoppas bara jag slipper de skumma drömmarna.. Iaf den läskiga delen av dom.. :P
För den andra delen var ju inte så farlig.. ;P *thihi*

Natti natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback