Redhead..

Ååå hitta en hårfärg här hemma som jag bara vill använda NU NU NU NU!! :D

Men jag ska nog klippa mig innan tror jag.. :P Behöver toppa lite..
Måste bara flörta lite med nån som kan betala frisören.
Man är ju tyvärr inte direkt rik.. :/

Varför denna längtan till rött hår helt plötsligt då?!
Jo jag hitta värsta snygga gröna ögonskuggan som jag tror skulle passa till just rött hår!
Ja jag är så knäpp att jag väljer hårfärg efter ögonskuggor!
Synd bara att genom det röda håret kommer jag ju att sabba mina chanser till rosa ögonskugga som jag annars älskar!
Men men.. Det får bli senare det.. :P

Nu grönt och rött!! :D
Wiieee!

Kommentarer
Postat av: Johanna

synd att du inte kunde komma på min fest i kväll kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback