Lite orolig..

Har en (förhoppningsvis) gravid liten hamstertös här hemma som är beräknad att föda imorgon.. Inte den bästa planeringen då jag inte ska vara hemma på hela dagen imorgon och jag tycker att hon ser väldigt trött ut! Så jag är väldans orolig för min lilla flicka.. Denna tös har jag fött upp själv, det är min första rex så hon är väldans speciell för mig! Inte bara för att hon har nån speciell färg eller så utan för att hon är min bäbis!! Som alla mina egenuppfödda är! Dom är mina små gosungar och har alla en speciell plats i hjärtat! Värst blir det ju med dom man fött upp och sedan behåller.. Madigan är ju fortfarande min lilla bäbisgumma.. Inte ens 6mån än..

Jag hoppas verkligen att jag oroar mig i onödan!
Att hon bara samlar krafter inför morgondagen och att det är därför hon är så trött!

Men om hon bara är skendräktig då jävlar! *haha* Nej då! Då blir jag lättad på ett helt annat sätt. :) Hoppas att hon redan fått sina bebbar imorgon när jag gått upp så att jag slipper oroa mig när jag ska vara borta.. Nu känner man verkligen för att "vaha" imorgon! Vård av hamster! :P Men det kan man ju inte göra när man lovat att hjälpa till med en massa plus att jag får ju fortfarande betala anmälningsavgiften oavsett om jag kommer eller inte.. :/

Ska fixa iordning lite spenat till min sötnöt nu! :) Älsklings Madigan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback