Lättpåverkad!

Gud vad lättpåverkad jag är!
Efter att vi hade varit och köpt godis så gick jag in på en blogg och såg nån beskriva nått som fick mig direkt att tänka på marängswiss! Och direkt ångra jag att jag inte köpte det istället för godis! Mitt godissug försvann och marängswiss begäret hoppa fram!

Sen nu så kolla jag på en annan blogg och ser räkor och avokado! Och fy sjutton vad gott! Nu är jag super sugen på räkor(såna man skalar själv! ;P) och avokado med en bit citron på!! Nam nam!
Ska se om jag inte kan unna mig en bit avokado och räkor imorgon efter jobbet! ;D

Nu tycker jag att nån kan skriva om godis så att jag kan byta ut mitt senaste avokado och räkbegär mot nått jag faktiskt har hemma!! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback