Illamående..

Sitter här och mår lite illa.. Det börja redan igår kväll.. Undra för sjutton vad jag ätit som gör att jag mår så här.. :S För det kan inte vara för att jag är nervös för att då brukar jag inte må illa på detta sättet..

Och NEJ jag är INTE gravid!!!! Ahhh blir galen på alla som frågar!! Snart slår jag er!!

Fy.. Klockan 14 ska jag vara borta.. Ja just det sen ska jag ju vara barnvakt ikväll också! Det hade jag helt glömt bort!! Nej usch fy tvi och blä!

Måste nog gå och lägga mig ner en stund och försöka sova bort illamåendet! Tycker ni inte att det är en bra idé?! ;)

Tjillivippen!

Kommentarer
Postat av: Essan

är du gravid? :p

Postat av: Gisele

du fick mitt illamående från igår som jag borde ha haft men som jag inte fick! haha

fattar du kompis?? =P

2008-11-05 @ 14:08:39
URL: http://deliciousone.blogg.se/
Postat av: Mija

Gravid kanske??

SKOJADE BARA!!! Slå mig inte!!! (tar skydd)



;)



Hoppas du mår bättre snart!

2008-11-05 @ 15:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback