Hemma igen!

Nu är jag hemma igen..
Det var lugnt på jobbet idag! :)
Skönt nog! :P

Ska fixa iordning lite mat tänkte jag..
Är mega hungrig juh!
Sitter och pratar med Membeel på msn och har lite roligt åt Idol-Johans fan!! *haha*
Membeel känner igen sig! *asg* :P Det kunde lika gärna varit hon som stod där och sa att hon älskar Johan mer än hela sin familj.. Och vad säger hennes familj om det då?! Citerar Membeel: "Jag bryr mig inte! Jag älskar Johan!" *asg*

Nej nu är jag fjantig men det är rooooligt! :P

Nu vill jag ha maaaat!!
Har köpt massa gottigott tills ikväll som jag ska smaska på när Elliott gått och lagt sig! ;P
Bla så finns det nu saker hemma så att jag kan göra marängswiss!! Förhoppningsvis suktar jag nån! :P
Sen så jävlar Stina-Lee så har jag köpt avokado! Dumma tant har suktat mig flera gånger! :P Till det så har jag även laddat upp med både räkor och citronmajonäs! Ägg har jag hemma! Så det kommer nog bli ruskigt smaskens! Får se om det kanske bara blir avokado och räkor eller om det blir hela faderullan! Det återstår att se..
Men gud vad jag längtar till ikväll då! ;P Kan knappt hålla mig!
Hade det inte varit för att räkorna är frysta så hade jag nog smaskat i mig några redan! :P Tråkigt bara att man måste skala dom först.. Men det är ju då dom är som godast! ;P Färdigskalade är ingen hit faktiskt!

Nu ska jag laga mat! Pyttipanna tror jag att det blir.. Låter inte det gott? Eller gorgonzola pasta.. Den är rätt god också.. Bara att värma! Orkar inte med nått avancerat just nu!

Ska ge vovvarna sina rökta märgben som jag köpt till dom idag också! :) Köpte en till Daisy också som hon kan släppa på Kim's fötter! Ska nog ringa och berätta för honom att jag tänkt på hans fötter och att dom ska få bli lite mörbultade! Han kommer att bli sååå glad! Och allt för en 20-lapp! :D Kan ju inte bli bättre! Ett väldigt billigt nöje! *haha* :P

Kommentarer
Postat av: Patrik Wllin

Hoppas du har en mysig kväll!

Postat av: membeel

Men nu ska vi inte vara såna :( Vi vet mkt väl att det var du som tjatade om hur mkt du ville byta ut Elliot mot Johan!!! Hur mkt du äääääälskade Johan!!!! Inte jag :O

2008-12-01 @ 01:00:44
URL: http://makemyworldspin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback