Hemma..

Idag är jag och Elliott hemma. :)
Sa ifrån dagis igår. Tänkte att eftersom jag ändå är hemma så får lillpluttas vara hemma också.
Jag har faktiskt saknat att vakna upp och sitta och kolla på barnkanalen tillsammans. :)
Mer mys än så kan det ju knappt bli.. ;)
Nu har vi hunnit både äta välling, äta frukost, frysa in lite falukorv och köttbullar, pratar i telefonen och kittlas i sängen. :D
Och så klart sagt god morgon till bebisarna! ;)

Bebisarna är fortfarande 6st och har börjat färga i sig.. :) En är riktigt mörkt, dvs en agouti. Sen ser det ut att ligga en agouti pearl och sen 4st som jag tror är antingen mandarin eller mandarin pearl.. En har blivit väldigt orange så den tror jag är en helt vanlig mandarin. :) Jätte rooligt! ;D

Dvärgbebbar 3 dagar gamla

Kommentarer
Postat av: Linda

SV: Ursch ja! Skit drygt att dte kommit tillbaka.. :/ Det är ett under att dom där kan växa upp och bli söta hårbollar.. :P Kraam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback