God morgon!

Uppe med tuppen.. :P
Elliott vakna för ett bra tag sedan men vi har legat och dragit oss lite.. :)
Busat och skrattat! Precis som det ska vara.. :D

Jag råka dock göra misstaget att visa Elliott chokladbollarna som jag gjorde igår så nu går han och snor hela tiden! *haha*
Kanske inte det bästa att äta direkt på morgonen.. Fast han har ju iof druckit välling.. :P Så han har ju ätit frukost..
Nu har han fått 2st och det får räcka för ett tag framöver.. :P

Nu kommer han och skrattar och är jätte glad! Pekar på kylskåpet och säger "igen"! Hmm undra vad han vill! *haha* :P

Jag ska plocka fram lite frukost till mig nu och se om han kanske vill ha en macka istället.. Han brukar inte vilja det utan han brukar "nöja sig" med välling.. Han vill inte ha mer på morgonen.. Ibland, ytterst sällan, så tar han nån tugga på en macka.

Nu vakna hundarna också så vi får väl börja klä på oss snart också om det inte ska hända en olycka.. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback