Ace of Base feat Mia Rose..

 

Asså herre gud! JAG SKÄMS!! Hur låter hon igentligen?! :O Det är ju förfärligt! Ni kanske förstår vem jag pratar om?! Självklart sångerskan i Ace of Base! Att hon inte skäms över att stå där på scenen med nån som sjunger så vackert som Mia Rose! Jag hade skämt ihjäl mig! FY!! Och när hon försöker wajla och fjanta efter Mia så håller jag på och skämma byxorna av mig, tur att jag inte har några på mig då! *haha* :P Nej men allvarligt! Ni måste hålla med om att det låter allt för hemskt när hon öppnar munnen.. Ska man göra en reunion så måste man väl ändå borsta lite på sången innan man ställer sig på scenen det räcker inte att man sjöng för hundra år sedan och fortfarande kommer ihåg texten.. :/ Okej att den mörkhåriga var en sämre sångerska än den blonda men det här är ju bara för mycket! Hon sjöng mycket bättre förut.. Rösten är ju som vilket instrument som helst; Det måste underhållas annars rostar det igen!
Skäms på dig!

Trip down memory lane..
Tråkigt att det är så dålig kvalité på videon.

Kommentarer
Postat av: Mija

chämmes tamefaan....

(härmar han den där gubben i robinsson för hundra år sen...)



(skrattar=


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback