07.30

Då vaknade Elliott!
Fy blää vad trött jag var!
Han har legat och sparkat mig i ryggen hela jävla natten!
Kl. 7.30 kunde jag inte ens röra mig för att jag hade så ont i ryggen..
Vid 10-tiden började det bättra på sig men jag tror ändå inte att jag kom ut ur sängen förrens vid 11.. :S
Elliott lekte glatt i sovrummet med alla saker han annars inte får röra! :P *haha*
Nej då så farligt var det inte. :) Men några filmer rörde han så att jag fick säga till några gånger..

Vid 10 var jag tvungen att gå upp och byta blöja på honom så jag tvinga mig upp och gjorde det som krävdes och sen march ner i säng igen.. Elliott fortsatte att leka med sina saker inne i sovrummet..

Vid typ 11.30 lyckades jag masa mig ur sängen och ut i vardagsrummet och sätta igång Teletubbies åt honom! Han är som besatt! *haha* Han älskar sina tubbiesar! :P Nu sitter han och äter lite mellanmål framför tubbiesarna.. Och jag väntar på att min risgrynsgröt ska bli klar.. Håller på och värmer en sån där korvgröt i micron just nu.. Frukost!! Iaf för min del.. *haha* Jag är så duktig på det här med att äta rätta tider.. :P

Idag blir väl en stilla dag hemma.. Händer nog inte allt för mkt roligt.. Jag hade velat åka till Lidl, Jysk och Ikea men mamma har andra planer på sig.. Och hon vägrar släppa allt för mig! Taskmört alltså! *haha* :P

Så vi får se vad vi hittar på idag.. Kan ju säga att jag vägrar ha på dom där tubbiesarna hela dagen! Jag kan nästan känna hur mina hjärnceller exploderar en efter en.. IQ-nivån sjunker.. :S Läskigt! :P

Kommentarer
Postat av: Johanna

tack hon är min storasyster men det var min lillasyster som tipsade mig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback