Trött liten pojke..

Nu äntligen har jag precis lagt Elliott.. Han var super trött! Han vingla både hit o dit och kunde knappt hålla ögonen öppna.. Inte konstigt när han gick upp kl 7 och sov ungefär bara en halvtimme efter luncen och får lägga sig först nu!

Han skulle ha gått och lagt sig redan vid kl 20 men vi har letat efter den där förbaskade vällingflaskan i över en timme.. *suck* Udden hade satt den på vardagsrummsbordet efter Elliott fått sin frukostvälling och då har ju självklart Elliott gjort som han brukar göra när han får tag på saker; Gått i väg med den!
Jag hittade den i soffan efter många om och men.. :P Invirad i påslakanet som Udden av nån konstig anledning lagt där.. *haha* Påslakan istället för filt i soffan.. ;P

Så ni förstår säkert att det var inge problem att lägga honom idag iaf.. *haha* Han har inte sagt ett pip sedan jag la in honom för typ 5min sedan.. ;P Myskillen! :)

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Så skönt att det går bra med inskolningen på dagis. Ett stort steg för en liten man på 17 månader!! Men ett ännu större steg för mamma, eller hur? Kommer ihåg att jag satt o längtade hela arbetsdagen efter att få komma hem o hämta mina barn - bra arbetskraft jag måste varit ;)Kul att du fått ett jobb som passar dig som handen i handsken med, hoppas du får fortsätta inom det genren.



Om en månad blir jag farmor igen Nathalie, vad säger du om det? Sugen på att vara höggravid....?Det är faktiskt riktigt synd om Teresa nu - senaste månaden är ju en riktig prövning.



Kramar till dig från Ingrid o Erik i Uppsala



Kramar till dig f

2008-05-08 @ 22:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback