Trip down memory lane..

När jag ändå är på väg tillbaka i tiden så är väl New Kids On The Block ett måste.. Iaf för mig som var helt totalt förälskad i Donny i NKOTB! :)



Vem var din favorit?! ;)

Mina syrrors favoriter var Jordan och Joe.. Ceggy gillade Jordan och Kristel gillade Joe.. :) Joe har ju visat sig lite på tv i olika serier de senaste åren.. Han spelade bla en av lärarna i Boston Legal lr vad den serien nu hette.. :P Jordan försökte ju på sig en solokarriär i slutet av 90-talet/ början av 2000-talet.. Donnie, min favorit, har man ju sitt i ett x antal filmer sedan nkotb tiden.. :) Han är ju bla med i två av mina favvofilmer; Saw 2 & 3! ;)
Tydligen håller dom på med en reunion just nu..
Läs mer här:
http://www.geocities.com/nkotb.backontheblock/ eller här: http://www.nkotb.com/

Om dom kommer till sverige måste jag ju bara ta mina syrror och gå och kolla på dom! *thihi* :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback