Segt..

Här går det verkligen segt fram.. Jag e helt slut.. Har inte kunnat sova i natt, samtidigt som jag sovit jätte tungt.. Konstigt?! Jo jag vet.. :P Sov jätte konstigt..

Är trött i både huvud, ben och övriga kroppen..

Men det är ju så fint väder ute! Man vill ju bara ut och leka ruset av sig! Vilket dåligt samvete man får av att inte orka göra det.. :( Synd att Elliott är för liten för att vara ute själv annars hade man ju bara kunnat skicka ut honom.. Men han ska nog vara ett par år äldre innan det händer.. ;P

Vi får se till att leka ruset här inne i stället idag och hoppas på lika fint väder imorgon. Vi får även hoppas på bättre sömn i natt så att vi orkar leka rövare imorgon! :)

Sen får vi se vad som händer i helgen. Är ju röd dag på lördag så jag är ledig från jobbet.. Tråkigt tycker jag men men..
Hade jag haft bil hade jag kunnat få jobba iaf, fast inte i butiken utan med att mata djuren! Men tyvärr har jag ingen skjuts så det går inte.. :/

Nu ska jag nog slänga mig en stund på soffan.. Och dega gärnet!! ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback